Ο
οδηγός με εμπειρία, που αντιμετωπίζει πολλά έντονα σημάδια, θα καταλάβει αμέσως
το θέμα και θα βγάλει τα κατάλληλα συμπεράσματα:
Εάν ο κινητήρας ξεκινά με δυσκολία όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ψυχρής περιόδου αλλά και το καλοκαίρι, θα πρέπει να αλλάξετε την μπαταρία στο αυτοκίνητο. Δεν έχει φορτίο και η μίζα δεν έχει αρκετή ενέργεια για να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα.
Αν
το αυτοκίνητό σας είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένο υπολογιστή και μια
υπενθύμιση σχετικά με την ανάγκη φόρτισης της μπαταρίας – αυτό το σημάδι δεν πρέπει
να αγνοηθεί. Εάν ο οδηγός δεν καταλαβαίνει τι είναι – μπορεί να βρεθεί σε μια
κατάσταση όπου το αυτοκίνητο απλά δεν θα ξεκινά.
Αν
ελέγξετε τη μπαταρία με ένα πολύμετρο μετά από μακρύ ταξίδι και θα δείξει χαμηλή
τάση, απαιτείται επείγουσα αντικατάσταση της μπαταρίας. Στην κανονική
κατάσταση, η μπαταρία μετά από μια μακρά συνεχή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο
πρέπει να «επιταχυνθεί», επαναφορτίζοντας από το δυναμό.
Αν
φορτίσατε τη μπαταρία όλη τη νύχτα, αλλά η πυκνότητα του ηλεκτρολύτη σε αυτή
ελάχιστα «υποχωρεί» στο σημάδι των 1,25 g / cm ³ – ήρθε η ώρα να σκεφτείτε την
αλλαγή της.
Αν
το υγρό μέσα στη μπαταρία είναι σκούρο, αλλάξτε αμέσως την μπαταρία. Είναι
κατηγορηματικά αδύνατο να οδηγήσετε με καταστραμμένες πλάκες, μπορεί να
προκαλέσει έκρηξη.
Μερικές
φορές δεν θα σας βλάψει να την μυρίσετε. Σε περίπτωση δυσάρεστης καταιγιστικής
οσμής, πρέπει να αλλάξει σε νέα.
Μια
απλή δοκιμή, μπορείτε επίσης να ακούτε το ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο για μια ώρα.
Εάν μετά από αυτό η εκκίνηση της μίζας είναι δύσκολη, σημαίνει ότι η μπαταρία
ξεφωρτίζει γρήγορα.
Και,
φυσικά, εάν η μπαταρία σας είναι σε «ευπρεπής ηλικία» άνω των
τεσσάρων ετών, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε για την αγορά ενός νέου.